26.1.2008

Boyfriend socks


Viimein sain valmiiksi lokakuussa atk-pojalle alottamani sukat. Ei siinä ollut enää jäljellä kun varresta viitisen senttiä. Ensi viikolla pääsen ojentamaan ne hänelle. Oma mies onneksi samalla jalan koolla toimi mallina.

Finally I finished the socks for my help-desk-guy. I started them way back in October and I didn't have more than two inches left of them to knit. He wil be receiving these on next week. Luckily DH was kind enough and modelled them for me.


Malli: Boyfriend Socks (by Alice Bell)
Lanka: SandnesGarn Sisu, n. 90g
Puikot: 2,0mm Addipyöröt
Koko: miesten 43

2 kommenttia:

  1. Komeat sukat ja kaunis tuo edellisen postauksen huivi :)

    Käy kurkkaamassa blogissani, siellä odottaa haaste!

    VastaaPoista
  2. Those socks are so pretty, I especially love that shade of green. Yum!

    VastaaPoista