27.11.2007

Lumikoira ja puikkoinvis


Talvella ja lumen aikaan sitä aina ihmettelee, että miten valkoinen koira voikin kadota lumihankeen. Mutta kyllä se vaan hukkuu, valokuvissa varsinkin! (IRL on myös vähän vaikeuksia välillä sopivan valaistuksen kanssa vaikea erottaa blogikoiraa ympäristöstä.. )

At winter I always wonder how can it be possible to loose a dog in the background. But again I noticed; it is possible! The photos proves that ;) (IRL it is also sometimes hard to see the blogdog from the surroundings since she is also reall small .. )

Tein illalla Ravelryyn viimein pyöröpuikkoinventaarion, että sain kaikki listattua! Addeja löytyi saman verran kun Inoxejakin, tosin olen yhä enemmin Addeihin alkanut kääntyä. Tässä pinossa ovat vain vapaana olevat puikot, töissä kiinni olevia en inventoinut.

I made circ needle inventarion for Ravelry. I have as much Addi needles as I have Inox/Prym needles, althought nowdays I only buy Addi needles. Here are only the circs that are free, I didn't count the ones that I have attached in my projects.

Cowl Pulloverista on takakappele sekä toinen hiha valmis.

Cowl Pullover has already the back and the other sleeve ready.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti