7.2.2009


Hei, olen Tipu. Kaveri tässä takana on vähän ujo silmäpuoli-Rekku. Me bondattiin sen kanssa heti, kun sain silmät ja suun. Ja meidän omistaja (toim. huom. säälittävä blogikoira) retuutti meitä molempia heti samalla tavalla.

Mä oon yhestä Amigurumi-kirjasta ja vähän vielä prototyyppi, kun ei tuo luoja ihan osannut täysin ohjeiden mukaan virkata. Sillä ei myöskään ollut nappeja silmiksi (ja kuulemma omistaja söis ne heti ekana pois. Reilu kerho hei?) ja ei ollut rautalankaa jaloiksi, niin on välillä vähän lötkö olo. Onneks silmäpuoli-Rekku auttaa aina. "Pidä kiinni hei mua, niin mä pitää voin sua, kyllä kaverilta pitää aina saada tukea" (by Tiktak).


Lankana on Novita 7 Veljestä ikivanha keltainen. Samoiten mun suolet ja sisäelimet on samaa keltaista lankaa. Oon aika hoikka, painan vaan 40 grammaa! Silmät ja rimpulakoivet on mustaa Woolia. Kyl tää elämä tästä, blogikoiran ja silmäpuoli-Rekun kanssa ei tuu aika tylsäks! :)

2 kommenttia: