17.6.2011

KYH #11-15

Ja lisää KYHejä.

11. Bunny Nuggets Novita Miamista. Aivan ihana ja nopea tehdä! Pompomia en vaan osannut tehdä hännäksi, joten on hännätön pupu.

12. Endpaper Mitts Viking Baby Ullista ja jämä-Four Socks-sukkalangasta. Mun täytyy myöntää, että kirjoneuleet alkavat kiinnostaa yhä enemmän ja enemmän. Suurin syy siihen on mun kirjoneulepinnan tasoittuminen. Niinkuin kaikki on aina sanonut, niin treenaus, treenaus ja treenaus auttaa. Nyt alan hahmottaa jo huomattavasti paremmin lankojen pitämisen kädessä jne.

13. Polly Jean sukat Marks & Kattensin sukkalangasta. Mielenkiintoinen pitsikaavio, onneksi sen oppii nopsaan. En vaan oikein arvosta, että eri ohjeissa käytetään eri merkintöjä merkitsemään perusjuttuja palmikko/pitsikaaviossa. Mun mielestä k2tog, ssk, jne varten pitäisi olla yhdet ja tietyt merkit (tai sitten olen näihin tottunut). Ohjeen kaaviota siis sai vähän aikaa tankata, ennekuin opin sen eri merkkien takia.

14. Puro pitsibaskeri Novitan Purosta. Tää on ollut to-do-listalla siitä asti, kuin ohjeen sisältävä lehti ilmestyi.

15. Fresco Basket Whip Cowl Debbie Blissin Alpaca silkistä ihanan ihanana petroolina. Mä en ole koskaan oikein osannut käyttää "kaulureita", mutta tää näytti niin ihanan monikäyttöseltä, että kokeillaan ainakin.

1 kommentti: