22.9.2008

Muita käsitöitä


Huuh, aloituskokous on saatu pidettyä insinöörityöstäni. Yllä on alustavasti lähdemateriaalia, johon alkaa kova tutustuminen nyt muutaman viikon ajan. Tavoite on, että työ olisi valmis huhtikuussa, jolloin voisin valmistuakin.

I just had my first meeting in my final thesis project. Above you can find the material I have to go trough in few weeks. I hope to get the final thesis done by April, so I can graduate.


Viimeinen vuosi tosiaan alkoi, ja päätin haluta luokastani jonkinlaisen muiston. Luokan pojat varmasti arvostavat ystäväni-kirjaa. ;) Itsehän olen siis ainoa tyttö, joka koko päiväsesti käy ryhmämme luennoilla. Sitä se raksa-ala teettää.

It's the last year of college and I want to have something to remember of my class mates. I bought this "my friends"-book so that all the boys (since I'm the only girl at my class) can fill it for me.

Rakastan muuten syksyn värejä. Niin kauniit!

BTW, I love the colors of the autumn. So pretty!

Muuta kerä Teddyä pipoihin veljille.

Few skeins of Teddy for hats for my brothers.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti