6.11.2009

haluja ja suunnitelmia

Mulla on usein aikaa selata nettiä, mutta ei neuloa. Niinpä "to-do" lista on kasvanut, vaikka Ravelrysta koetan queuta aina aika ajoin siistiä. Tänään viimeksi. Haluankin nyt vähän järjestellä ajatuksia, että mitäs malleja sitä tekisi tässä "joskus" ja mistä langasta.

Sukat
Paraphernalia-malli on odotuttanut mua vaikka kuinka kauan. Ihailen näitä muiden tekeminä, mutta vielä en ole saanut itse luotua silmukoita puikoille näihin.
Swirl Socks, joista innostuin entisestään nähdessäni Samman tekemät sukat. Mulla on tota samaa lankaa, samassa värisävyssä. Täydellinen malli sille langalle ?
Vinnlandit on myös ihanan yksinkertaisen oloiset, mutta silti iso juju. Tähän sopis ehkä mun yks Mokkasukkakerä. Tai joku semisolidi.
Vihtori-sukat menee myös samaan kategoriaan; simppeliä mutta näyttävää.

Huivit
Heartland Lace Shawl. Pitsiä, kolmiohuivi ja se on mun yhden suosikkihuivisuunnittelijan ohje.
Viimeinen, uusimmasta Ullasta uskomattoman kaunis huivi!
Deep forest, mulla on Menita Outletista ostettua synkän metsän väristä mysteerimohairia, jonka pitäs riittää tähän loistavasti.

Liivit & topit
Catriona, ihania palmikkoja! Liivi, sopii käytettäväksi töissä pitkähihaisten trikoopaitojen kanssa.
Slipoveri Novitasta, yllättävän kiva malli.
Huiviliivi , myös Novitasta. Ravelryssa tosi hauskoja toteutuksia tästä, paljon paremmin stailattu kuviin kun Novitassa oli. Tahdon! Rose Mohairia ois turkoosina ehkä sopiva määrä..
Ziczac Tunic IK:sta. Oon ostanut langat tähän jo, Wetterhoffin "sitä toista" (Silviaa tai Sivillaa, en muista) ja kerinyt ekan langankin jo. Vielä kun sais aloitettua!

Paidat
Wicked on ollut to-do-listalla niin kauan ko muistan. Mulla ois nyt siihen kai jo langatkin, Schaeller Stohlin Merino Mixiä suklaan ruskeana.
Swirled Pentagon Pullover, periaatteessa peruspooloneule vähän ihanalla jujulla. Tarvisin nyt jo, miksen oo tehny aikasemmin :D
Eastlake, lisää Norahia. Se on kyl yks mun lempparisuunnittelijoista. Ostin tähänkin jo langat, edelleen suklaanruskeaa.. Cascaden Venezia Worstedia.
Ja Kaari! Voi vitsit, tästä oon tykännyt aina, mutta viimeisen niitin sen kohoamiselle to-do-listalla ylemmäs sai aikaan tämä versio. Upea!
Plain and Simple Pullover, toissapäivänä bongattu malli. Tän tyylistä oon kaupoista etsinyt, mutta aina niissä on "jotain" vikaa. Vielä ko jaksais tikuttaa ohuesta langasta ohuilla puikoilla ;)
Dropsin malli 103-34 , yksinkertaisesti vaan tosi kiva.

On mulla paljon muitakin malleja to-do-listalla. Ja lankoja vielä enemmän, mistä vois tehdä. Katsotaan vaikka puolen vuoden päästä, oonko saanut näistä mitään tehtyä.

Haastan muita bloggaajia esittelemään omia to-do-listojaan! Uusia ideoita on aina ihana saada :)

7 kommenttia:

  1. Kiitos tästä, hyviä vinkkejä kauniisiin malleihin!!!

    VastaaPoista
  2. Aika samoja juttuja sun listalla kun mun! :Dc

    VastaaPoista
  3. Kivoja neuleita ja ihana bloggausidea!

    VastaaPoista
  4. Kiitos hauskoista vinkeistä, tosin tää ei yhtään auttanut mun to-do listan lyhenemistä ;)

    VastaaPoista
  5. Mä tartuin tähän, lista löytyy blogista!

    VastaaPoista
  6. Ihania projekteja sulla jonossa :) Tein myös oman listani tämän inspiroimana :)

    VastaaPoista
  7. Oih, kiitoksia listoista! Niihin olenkin nyt törmäillyt blogeissa ja on ihana katsella, mitä muut suunnittelevat tekevänsä joskus :)

    VastaaPoista