9.7.2009

Raitasukkia lisää

Lisää näitä valmistuneita, jotka ovat olleet kesken jo jonkin aikaa. UFO-kuukausi loppui jo, mutta minä vasta innostuin :) Jostain tuli huhtikuun lopussa idea tällaisiin: yksiväristä ja pätkärääkättyä lankaa raidoitettuna. Valikoin Prisman hyllystä kokeilua varten pinkki-harmaa-valko-Nallea sekä mustaa Nallea. Varpaista aloitettu, jotta tulee varmasti oikein sopivat sukat. Raidat on kahden rivin välein vaihdeltu.

Kantapäässä on tiimalasikantapää, joka on mun ehdoton lemppari nykyään. Istuu omaan jalkaan täydellisesti, ei tule reikiä (teen w&t-tyylillä) ja on nopea ja helppo. Pohjelisäykset on oman pohkeen mukaisesti tehty, aloittaen 11. mustalta raidalta kantapäästä alkaen. Kuvasta näkee huonommin, mutta joustin on pitkälle polveen asti 2o,2n-joustinta.


Lankaa kului yhteensä n 160 grammaa. Lempparit.

6 kommenttia:

  1. Vau, ovat ihanat! Ja näyttävät täydellisen sopiviltakin. Noiden kanssa kelpaa syksyä odotella :)

    VastaaPoista
  2. Juuri tommosista raitasukista oon haaveillut ja tehnyt monenlaisia muita ja sit sä tuut ja näytät noi täydelliset. Tää on vähän nyt epistä.

    Mut sainpahan sentään ideoita. Kiitos niistä :D

    VastaaPoista
  3. En ikinä muista että se on tiimalasikantapää suomeksi, mutta samaa mieltä olen, son paras :) Ihanat sukat ja hirveen kivat värit, en ole tainnut tuota nallea edes nähdä!

    VastaaPoista
  4. Noi sukat vakuutti mut siitä, että Just Tuollaiset sukat mäkin olen aina halunnut. Ihanat sukat, saatan kopioida sun ideaa joskus. :)

    VastaaPoista
  5. Ihanat, mun pitää kans saada tommoset! Ja on myös siskon näköiset, ehkä pitää tehdä sillekin :D

    VastaaPoista
  6. Kiitoksia :)

    Sukat tulivat mieleen jostain näkemästäni kuvasta ja oli vaan pakko toteuttaa tällaiset! Jotenkin toi musta - pinkkiharmaavalkoraita yhdistelmä on tosi kiva.

    VastaaPoista