21.10.2010

Retriitin jälkitunnelmat


Osallistuin neuleretriitissä zeskan järjestämään silmukkamerkkipajaan. Ennakkotietona mulla ei ollut oikein mitään: kaikki tekniikat oli ihan uusia itselleni. Olen ainoastaan ihastellut valmiita silmukkamerkkejä muiden tekeminä. Tehtiin kolmella eri tekniikalla merkkejä: vaijerista, kiertämällä korupiikistä? ja tollaseen korurenkaaseen pujottelemalla. Mun tekniikkasanasto on vähän huonossa hapessa :D Kolvattiin kahdessa tekniikassa, ja se vasta oli jännittävää!


Mun lempitekniikaksi tuli ehdottomasti vaijerimerkit, joita tykkään muutenkin käyttää eniten neuloessa. Täytyy vähän hankkia materiaalia ja alkaa ite tekemään myös, tiedän useamman ystävän jotka saattavat ilahtua niistä :)

Tänään olen herkutellut mokkapaloilla samalla kun olen katsellut digiboksilta pois nauhotettuja ohjelmia (Law&Order on huippu!) ja koettanut saada Tilted Dusteria vähän eteenpäin. Hihat puuttuu ja pingotus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti